loading...
سایت تفریحی پاتوق افزر،سرگرمی،خبری
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
مرتضی حسینی بازدید : 460 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

http://up-patogheto.tk/sms/SHahrivar92/tanz-va-khande-patogheto.ir_1.jpg

دیگه کار از کلیپس گذشته برخی از دخترا در حال ساخت مسکن مهر رو سرشون هستند…!
.
.
.
بـا ایـن وضـی کـه بـعـضـی پـسـرا پـیـش مـیـرن
فـک کـنـم مـوقـع عـروسـیـشـون عـروس بـا مـاشـیـن مـیـاد،
ایـنـارو از آرایـشـگـاه ور مـیـداره مـیـرن تــالار!


.
.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺮﮔﺮﻣﯿﺎﯼ پسر خالم ﺍﯾﻨﻪ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ 1818 ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﻩ
ﺑﺒﯿﻨﻪ ﻗﺒﺾ ﺗﻠﻔﻨﺸﻮﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ
.
.
.
درد همیشگیم اینه که
هر دفعه به ماهیتابه سیب زمینی سرخ کرده می رسم، نباید بخورم چون کمه!
.
.
.
میگن تو جهنم مگسا با آدم کش میزنن تو سرمون!
.
.
.
میدونم یکی هست که تو دلش وِلولـس واسه خواستنــم فقط نمیدونم کجاست؟
.
.
.
ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺑﺰﯼ ﮐﻪ ﻣﺎ باید ﺑﻪ ﺩﻫﻨﺶ ﺷﯿﺮﯾﻦ میومدﯾﻢ ﺭﻭ ﮔﺮﮒ ﺧﻮﺭﺩﻩ…
.
.
.
مامانم سبزی پلو درست کرده با کوکوسبزی.
اونوقت شاکی میشه که چرا سبزی خوردن نمی خوری!
.
.
.
سرعت گذر پاییز همچون Dial Up است و سرعت گذر تابستان همچون ADSL
لامصب انگار دنبالش کردن پا گذاشته رو گاز داره میره
.
.
.
رفقای دانشجو و دانش آموز یه لحظه خواهش میکنم
غروب جمعه 29 شهریور رو تجسم کنید
من دیگه عرضی ندارم
.
.
.
فقط تو ایرانه که وقتی میخوای برای اولین بار کنار کسی بخوابی ازت میپرسه:
لگد که نمیزنی؟؟!!
ینی قشنگ آدمو خر محسوب میکنن!!!
.
.
.
تا حالا به این توجه کرده بودین؟؟؟
اون گرگه بود توی میگ میگ، اون همه پول داشت بره هلیکوپتر و موشک و … سفارش بده
ولی پول نداشت بره یه دونه مرغ سفارش بده!
.
.
.
تا حالا دقت کردین که اگه یه شب قبل از خواب یادمون بره گوشیمو بزاریم رو سایلنت
فامیل دور شوهرعمه ی بقال سر کوچمون بهمون زنگ میزنه؟؟؟
.
.
.
دو ماهه دارم هر شش ساعت یه بار دوتا آنتی هیستامین میندازم تو جیبام
ولی بازم جیب ما به پول حساسیت داره!
.
.
.
اینایی که صب ساعت 5 پا میشن میرن میدوئن
بعد میان دوش میگیرن بعد صبحانه میخورن میرن سرکار
فتوشاپن!؟
.
.
.
ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯽ
ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ، ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﮐﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!
ﻭ ﻣﺮﺗﺒﺎ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﯽ!؟
.
.
.
تو ذهن شما هم ابوریحان بیرونی و بوعلی سینا و سعدی و
زکریای رازی و خیام و باباطاهر قیافه هاشون یکیه!؟
.
.
.
تا حالا توجه کردین هیچ قنادی قند نمیفروشه!؟
هیچ عطاری عطر نمیفروشه
قهوه خونه هام همه چی دارن جز قهوه! جدا چرا!؟
.
.
.
دقت کردین؟
چرا “خردل” اسم سس باشه ولی “بزدل” یه نوع توهین باشه؟
بین بز و خر هم تبعیض آخه؟
.
.
.
بابام اومده میگه:
خاویار تقلبی اومده… مواظب باشین سرتون رو کلاه نذارن!
یکی نیست بگه د آخه پدر من….
کدوم یکی از اعضای خونواده ما تا حالا خاویار از نزدیک دیده اصلا!
.
.
.
یکی از بچه های فامیل که 5 سالشه اومده به مامانش میگه
“از بازیهای مسخره تبلت خسته شدم یه چیز پیشرفته تر میخوام”
ما بچه بودیم کاغذ میجویدیم میزاشتیم تو لوله خودکار پرت میکردیم طرف تخته سیاه …
.
.
.
آب کافی، خاک حاصلخیز، آب و هوای مناسب
لامصب جواب نصف سوال های جغرافی این بود
.
.
.
اینقدری که من تو استفاده از آفتابه مشکل دارم نیوتن تو اثبات قانونش نداشت
.
.
.
الان شما سه تا « ه‍ـ » پشت سر هم تایپ کنی، هرکدوم یه جوره!
این چه زبانیه خب؟
ههه
.
.
.
ینی این روغنی که از لقمه کوکو میریزه تو دست ادم از دمپایی خیس دسشویی دردناک تره
.
.
.
به مامانم میگم گشنمه، میگه عزیزم نون هس ،تخم مرغ هس، روغنم هس،
برو هر چى دوس دارى درست کن بخور!
.
.
.
به بغل دستیم میگم اگه چیزی نوشتی، برسون!
میگه هیچی ننوشتم هنوز حرفش تموم نشده بود،
به استاد میگه اگه می شه یه برگه ی اضافه بهم بدین!!!
به این گونه از جانداران چی میگن؟
.
.
.
یه تفریح سالمی که داشتیم تو نوجوونی این بود که شبا با بچه های محل میشستیم
راجب جن و روح صحبت میکردیم و هممون از ترس زهر ترک میشدیم!
کی یادشه؟

.

.

.

هر کیو تو قبر خودش میذارند

به شما چه ربطی داره؟

تا کی میخواین تو کار مردم دخالت کنید؟

اینا رو وقتی کم میارم استفاده میکنم تا لال از دنیا نرم!

.

.

.

زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده
که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه
بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم

.

patogheto.ir

.

دختره اسمشو توی پروفیالش گذاشته
R R R
بهش گفتم ینی چی!؟
گفت خنگول
ستاره دیگه!

.

.

.

داداش گودزیلای من 6 سالشه
انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت:
اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی
خب آخه مادر من به من چه آخه؟

.

.

.

ﯾﻪ ﻣﻌﻤﺎﯼ ﺳﺎﺩﻩ:
6 ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺱ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﻣﯿﺮﻥ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻥ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﮔﻢ ﻣﯿﮑﻨﻦ!
ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﭼﺮﺍ!؟
ﺁﻓﺮﯾﻦ! ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ!
ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﭘﺎﮎ ﺷﺪﻩ، ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻦ ﻫﻤﺪﯾﮕﻪ ﺭﻭ

.

.

.

انـدی مـیـگـه: دخـتـر ایـرونـی مـثـل گـلـه چـه رنـگـو رویـی داره
یکی نیست بهش بگه
آخـه مـگـه داری تـبـلیـغ رب گـوجـه مـی کـنـی!؟

.

.

.

دختره نوشته: خلقت پسرا
اصلاً شوخیه جالبی نبود…!
پسره اومده جواب داده گذاشته:
ولی خـلـقـت دخـتـرا خیلی باحال بود
مردیم از خنده

.

.

.

آغا “کصافط” اینتوری نوشته میشه:
“کثافت”
گفطم یادعاوری کنم بچه حا 26 روظ دیگه میرن مدرثه قلت املایی هاشونو گردن ما ننداظن!

از جلوی یه رستوران رد میشدم دیدم روی درش نوشته: لورل بیا هاردی برو!

.

.

.

مدرسان شریف

گفتم یادی ازش بکنم بد نیست 

.

.

.

من به مامانم اس میدم جواب میده “پیامت دریافت شد”!

یه چیز تو مایه هاى عمار عمار یاسر، یاسر به گوشم
.
.
.
هیچ چیز خوشحال کننده تر از این نبود که تو امتحان به جای “توضیح دهید”

بنویسن “نام ببرید”
.
.
.
تاحالا دقت کردین هنوز بعد از 20 سال آرم New

از رو پفک نمکی حذف نشده؟
.
.
.
طرف شرتشو از دست فروش کنار خیابون میخره، اونوخت تو پروفایلش زده

Work: Modeling. Zara – D&G
.
.
.
من ﺑﺎ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻋﮑﺲ ﺑﭽﻪ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻪ “ﯾﻮﺍﺵ ﻻﯾﮏ ﺑﺰﻧﯿﺪ، ﻧﯽ ﻧﯽ ﺧﻮﺍﺑﻪ”
ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﻭﻧﻮ ﺧﺪﺍ ﺯﺩﻩ،
ﻣﺸﮑﻞ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺩﻩ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮﯾﻪ ﮐﻪ ﯾﻮﺍﺵ ﻻﯾﮏ ﺯﺩﻥ
.
.
.
دﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﻧﺪ:
ﯾﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﯾﺎ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﯽ ﺍﺭﺷﺪ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ!
.
.
.
من از اون دسته آدمام که یا کاری رو شروع نمی کنم یا وسط کار ولش می کنم
.
.
.
نگاه کردن به پر شدن دانلود
از نگاه کردن به مناظر سرسبز طبیعی هم لذت بخش تره
.
.
.
خوشبخت ترین مرد دنیا اونیه که داره تو جاده شمال رانندگی میکنه
و زنش رو صندلی کناری واسش میوه پوست میکنه!
اصن از شروط ضمن عقدمه همچین زنی گیرم بیاد
.
.
.
ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺳﻮﭘﺮ ﻣﺎﺭﮐﺖ ﭼﯿﺰ ﻣﯿﺰ ﺑﺨﺮﻡ یه دختره 16-17 ساله ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺩﺍﺧﻞ
ﺩﺳﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ یه پفکه گفت ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺁﻗﺎ ﺍﺯﯾﻦ ﭘﻔﮑﺎ ﺩﺍﺭﯾﺪ؟
فروشنده هه ﯾﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﯾﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﺑﻪ طرف ﮐﺮﺩ ﺑﻌﺪ ﮔﻔﺖ
ﻧﻪ ﺗﻤﻮﻡ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻓﺮﺩﺍ ﻣﯿﺎﺩ برامون!!
اونم گفت مرسی و رفت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296

ساخت بنر با کمترین هزینه
    طراحی بنر DIOR

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ورود نویسندگان

    ورودنویسندگان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 775
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1243
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 592
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,397
  • بازدید ماه : 5,887
  • بازدید سال : 50,498
  • بازدید کلی : 4,358,481
  • تبلیغات


    ورود نویسندگان

    ورودنویسندگان

    تبلیغات
    ارسال پیامک رایگان

    ارسال پیامک رایگان

    ترفند افزایش شارژ ایرانسل
    ترفند افزایش شارژ ایرانسل
    فال روزانه

     فال

    اپدیت روزانه نود32

    نود32