loading...
سایت تفریحی پاتوق افزر،سرگرمی،خبری
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
پاتوق افزر بازدید : 412 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (2)

اس ام اس غمگین

 

اس ام اس های غمگین عاشقانه و پیامک های عشق و عاشقی سری جدید ۲۲ خرداد ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس غمگین به ادامه مطلب بروید…

تا که بودیم،نبودیم کسی/کشت مارا غم بی هم نفسی تاکه خفتیم همه بیدار شدن/تاکه مردیم همگی یارشدن قدر
آن شیشه بدانید که هست/نه در آن لحظه که افتاد و شکست …
(
.
.
.

میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی

من به یادت بیدار نشسته باشم . . .
.
.
.

من که ازسوز غمت چون شعله ای در بادم بی وفایم که وفایت برود از یادم

.
.
.

حرفای دل مارو فقط کیبردمیفهمه!وآخرش به backspaceختم میشود…

.
.
.

اون نگاهی که گوشه اش یه قطره اشک برق میزنه،به اندازه تموم حرفای دنیاسنگینه!!

.
.
.

التماس مال دیروز بود،مال وقتىکه ساده بودم!امروز میخواهىبروى؟ هیس… فقط خداحافظ

.
.
.

گفتند:آخر خنده گریه است،بهانه اے جورکن بخندم، بغضم عجیب گرفته…

.
.
.


بخوان مرا خط به خط
معنایم کن واژه به واژه ، حرف به حرف
تمام بغض هایم ، اشک هایم ، نگفته هایم را مرهم باش . . .
که من از برم این قصه ی تنهایی را

.
.
.

خداوندا
خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم …
بارانی بفرست ، چتر گناه را دور انداخته ام !

.
.
.

برایم نوشته بود :
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست چون خدایی هست … آری و چه زیبا نوشته بود !
همواره با خود تکرار میکنم امیدی هست ؛ چون خدایی هست …
.
.
.

ازآنان نیستیم که در بازی کلاغ پر،رفیق را بال وپردهند وگویند؛رفیق پر…

.
.
.

خدایا تو همش میگی ببخش و من میگم چشم ولی نمیدونی که با بخشش من بعضیا بدجوری “هار” میشن

.
.
.

“سـرد اسـت و مـن تـنهایـم”
چـه جمـلـه ای !
پــــُر از کـلیـشه…
پـــُـر از تـهـوع…
جـای ِ گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی :
“ســرد اسـت”…
یـخ نمـی کنـی…
حـس نـمی کنـی…
کـه مـن بـرای ِ نـوشتـن ِ همیـن دو کلمـه
چـه سرمایـی را گـذرانـدم…
.
.
.

انـدوه که از حــد بگــذرد جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مـزمـن !
دیـــگـر مـهـم نـیـســت : بــــــــــودن یا نـبـــــــــودن ؛ دوست داشـتــن یا نـداشـتـــن
آنـچه اهـمـیـت دارد کــــشــــداری رخـوتـنـاک حسی است که،
دیگر تـو را به واکـنـش نمی‌کـشانــــد !
در آن لحظه فـقـط در سکوت غـرق می شـوی و نـگـاه می‌کـنی و نـگــــــــــاه…

.
.
.

کلکسیونی دارم از خنجر ها , روی تیزترینش نوشته : “هدیه ی بهترین رفیقم”….
.
.
.

خدای خوب من ، زندگی به سختی اش می ارزد اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی …

.
.
.

خسته شدم از “ تو ” نوشتن ، کمی از خودم می نویسم . . .
“ من ” دوستت دارم ‎!

.
.
.

آنقدر دوست داشتنى هستى که ایستاده هم به دل مى نشینى

.
.
.

گاهی در شتاب زندگی گوشه ای بایست و بگو : خدایا می دانم که هستی …

.
.
.

 

اوگذشت از عشق پاکم تا که بنشاند بر خاکم / ای دریغا رفتم از یاد ای زمانه از تو فریـــــاد / چه کنم با دل بی
سروسامان / چه کنم با غم بی پایان / چه کنم من در کوی محبت شده ام عابر سرگدان / شده ام سیر از دنیـــــا
دنیـــــا دنیـــــا … /

.
.
.

از حقیقت هاى تلخ خسته ام یک “دروغ” شیرین بگو…:
بگو بیادم هستى !

.
.
.

دلت که گرفت دیگر منت زمین را نکش ، راه آسمان باز است … پر بکش !
او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را می‌خواند …
اگر هیچکس نیست ، خدا که هست ؟!!!

.
.
.

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم: من تنها نیستم, تنها منتظرم.

.
.
.

هزارغم به دل صاحبخانه است که یکی به دل مهمان راه ندارد،در زندگی،خودت رامهمان خدابدان تا راحت شوی…

.
.
.

پرنده ای که بال و پرش ریخته باشد مظلومیت خاصی دارد! باز گذاشتن در قفسش توهینی است به او!
در قفس را ببند تا زندان دلیل زمینگیر شدنش باشد. نه پر و بال ریخته اش!!

.
.
.

دلم ک می گیرد …سرمیکشم دلتنگیت را…بغض بالا می آورم..

.
.
.
شاید روزی بیاید ک حال من خوب شود!زمین خوب شود،هوا خوب شود و تو خوب من شوی و من خوب تو شوم…

.
.
.

تنها ارزوی من این است…
 یک روزی یه جایی ببینمتو بگویم 
من را به خاطر تمام بدی هایم من را به خاطر دروغ هایم
حتی من را به خاطر دوست داشتنت ببخش…
.
.
.

چقــدر دلم تمام شدن می خواهـد …
 
از آن تــمام شدن هایــی که بشــود نقــطه سرِ خط …
 
و آنگـــاه دیکــته تمــام
شـود !
 
و من دیگــر آغـــاز نشــــوم …
.
.
.

این روزها دلگرمی میخواهم وگرنه چیزی که زیاد است سرگرمی…

.
.

ازعصبانیت آدمایی که همیشه مهربونن خیلی بترسید
چون وقتی عصبانــــــی میشن
دیگه نمیتونن لبخند بزنن…

.
.
.

خدایا…..
 در انجماد نگاه سرد این مردم….
 دلم برای جهنمت تنگ شده است..!
متیـــــن تقدیم به نفسم سمیه
.
.
.

فصـــل عــوض می شــود جای آلـو را خـرمـالو می گیـرد ولی بـاز جای دلتنـگی را … دلتنـگی !!!
.
.
.

خالی ام…
 حرفی نیس…
 حرفم این است…
 خالی چطور این قدر درد می کند!؟
.
.
.

این روزها تلخ می گذرد.
 دستم میلرزد از توصیفش!
 همین بس که نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی،
 مثل خودکُشی
است،
 با تیغِ کُند.
.
.
.

وقتی ناچار به گریختنی تازه میفهمی که شهر چقدر بن بست دارد..
.
.
.

دلتـنگـــــم …
هــــــمـــین !
و ایــــــن نیــــــاز به هــــیچ زبـــان شاعــــرانه ای نــــدارد …
.
.
.

سنگ قبرم رو بزرگ بسازید 
چون خیلی از ارزو هامو به گور خواهم برد
*
.
.
.

زندگی هیچوقت اندازه تن ما نشد
حتی وقتی خودمون بریدیم و دوختیم
*
.
.
.

سینه ام فقط سنگ قبر کم دارد…….
 برای همه ی ارزوهایی که در ان مرده اند……..

.
.
.

خدایا…
خیلی دلتنگم…
میشه یکم از دلتنگیم کم کنی؟؟؟
آخه یه نفر تو دلم هست که میترسم تو فشار باشه…
(
.
.
.

آره سیگار میکشم!
 که منت نامرد نکشم!
.
.
.

باید بازیگر شوم ،
آرامش را بازی کنم …
باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …
باز باید مواظب اشک هایم باشم …
باز
همان تظاهر همیشگی : ” خوبم … ”
(
.
.
.

خــבآیــا مــטּ را از خاڪـ ساختـہ اے یا از شیشـہ…؟؟؟!!!ڪــہ حتے با یڪـ اسم متلاشے میشومـــ…؟؟!!

.
.
.

این شـبها چــقدر دلــــم میخــواهد کســـی آرام به من بگــوید؛
 بمـــیری انشااللــه
 و مـــــن فــریاد بزنم “آمـــــین”

.
.
.

شنیدن صدای کسی رو که دوسش داری و خیلی وقته که منتظرشی از پشت تلفن؛
 هزار مرتبه قشنگ تر از صدای
بهترین خواننده های دنیاس…
 مگه نه؟؟؟
.
.
.

شب ها خوابم نمی برد…
 از درد ضربات شلاق خاطراتت روی قلبـــــم
 بی انصاف…
 محکم زدی ،
 جایش مانده است…
♥

.
.
.

هر وقت که باران گرفت،
به یاد چشمهای خیسم باش..
که دلتنگ دیدنت بود!‏
.
.
.

کودک موهایش سفید شد…
وقتی چند برگ ازدفترچه ی خاطراتم را خواند
*
.
.
.

دیدید وقتی باهاش قهرید
هنوز کمی نگذشته …
دلتون تنگ میشه واسش
طاقـــت نمیارید …
اس ام اس میدید ولی :
با
لحن بد اخلاق … !!!
.
.
.

حتی مغازه دار هم میداند که زخم های ما بی شمار است بقیه پولمان را چسب زخم میدهد…
(
.
.
.

ببین اندام تنهاییم را …
که در لحظه های خاکستری نبودنت…
در انتظار طلوع است…
و باز هم سه نقطه های بی پایانِ
من…

برچسب ها اس ام اس غمگین ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طهماسبی در تاریخ 1392/11/27 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی بودن مررررررسی

این نظر توسط طهماسبی در تاریخ 1392/11/27 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی بودن مررررررسی


کد امنیتی رفرش
بروزترين پيشوازهاي ايرانسل و همراه اول
بوي عيدي = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
يکي هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
يادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
يکي يکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفيق نيمه راه = 5514627
تو راست ميگي = 3313226
هي تو= 3314291
تصميم = 3313736
تو نزديکي = 2211397
مغرور = 3313377
چي شد = 3313375
به خدا = 3314733
ديدي = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوايي شدي = 3315201
هوايي شدي دو = 3315202
سريال شيدايي = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گيجه لر=3312873
کيم گلر= 3312879
تقاص = 3314296

ساخت بنر با کمترین هزینه
    طراحی بنر DIOR

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ورود نویسندگان

    ورودنویسندگان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 775
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1243
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 265
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 407
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,982
  • بازدید ماه : 6,472
  • بازدید سال : 51,083
  • بازدید کلی : 4,359,066
  • تبلیغات


    ورود نویسندگان

    ورودنویسندگان

    تبلیغات
    ارسال پیامک رایگان

    ارسال پیامک رایگان

    ترفند افزایش شارژ ایرانسل
    ترفند افزایش شارژ ایرانسل
    فال روزانه

     فال

    اپدیت روزانه نود32

    نود32